عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 321
نویسنده : امیر امرائي

 بسیاری از آقایان از پیچیدگی رفتار و گفتار خانم ها شکایت دارند و می گویند در تفسیر حرف های خانم ها به مشکل بر می خورند. به خصوص در روزهای اولیه نامزدی و آشنایی، شاید بسیاری از آقایان در برقراری ارتباط با طرف مقابل چندان موفق نباشند.  کارشناسان می گویند توجه به زبان بدن یک خانم می تواند بعضی حقایق را روشن کند، با این حال شاید توجه به تمامی حرکات او حواس شما را پرت کند طوری که تمرکز خود را بر آنچه که می گوید از دست بدهید. 


خوشبختانه راه های دیگری نیز برای پی بردن به آنچه در ذهن او می گذرد وجود دارد. توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن هر دو می توانند به رمزگشایی صحبت های او کمک کنند. ممکن است راجع به هوا یا کارش صحبت کند، ولی در صحبت های او اشاراتی ظریف در مورد نگرشش نسبت به شما وجود داشته باشد.

پس اگر می خواهید بدانید در جلب نظر او موفق بوده اید یا نه، به نکات زیر توجه کنید: 

چه می گوید؟

مسلما اولین چیزی که باید به آن توجه کرد محتوای حرف های اوست. به بیان ساده تر، او راجع به چه چیزی صحبت می کند؟ معمولا یک خانم در اولین روزهای آشنایی به شما نمی گوید که چقدر موردتوجهش قرار گرفته اید، یا بر
عکس چقدر روی اعصابش راه می روید! با این حال آنچه او می گوید می تواند چیزهایی را روشن کند. 

به عنوان مثال، اگر او راجع به روابط انسانی و عاطفی گذشته شما می پرسد، مطمئنا می خواهد موقعیت شما را بررسی کند و جایگاه خود را بیشتر بشناسد. این اصلا نشانه بدی نیست.اما اگر او را نسبت به چنین مسائلی بی تفاوت می یابید، 
عکس این قضیه درست است.
 

آقایان بخوانند؛ چگونه حرف های یک خانم را رمزگشایی کنیم؟

 

 

 

چیزهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا به آنچه در ذهن او می گذرد بیشتر واقف شوید. آیا از شما راجع به زندگی و علایقتان می پرسد؟ شاید پرسیدن سوالی راجع به شغل شما در وهله اول چندان مهم به نظر نرسد، ولی اگر چنین سوالی یا سوالات مشابه به آن چندبار تکرار شوند، شاید بتوان نتیجه گرفت که او می خواهد بداند شما چه طور مردی هستید. اما اگر نسبت به شما بی تفاوت باشد مسلما چنین سوالاتی را مطرح نخواهد کرد. 

به طور مشابه آنچه در مورد خودش می گوید نیز می تواند حاوی نکاتی باشد. اگر جزئیات زندگی خود را نزد شما بازگو می کند، مسلم است که می خواهد او را بیشتر بشناسید.

حتی اگر احساس کردید که می خواهد فخرفروشی کند خوشحال باشید، چون نشاندهنده آن است که او می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. 



چگونه می گوید؟

روانشناسان معتقدند تنها محتوای صحبت های شخص مهم نیست، بلکه چگونه گفتن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

شاید ظاهرا موضوع صحبت او هوا یا کارش باشد، ولی آنچه مهم است کلمات کوچک و به ظاهر بی اهمیتی هستند که همه ما در صحبت 
روزانه از آنها استفاده می کنیم ولی هیچ کس به آنها توجه نمی کند: من، یک، آن، این.

این کلمات که در واقع به پر کردن جملات کمک می کند، به یک دلیل از اهمیت برخوردارند. رواشناسان می گویند تحلیل گفته های افراد راه مناسبی برای پیش بینی آینده رابطه آنها است. 

روانشناسان در یکی از مطالعات خود دریافتند که وقتی طرز صحبت کردن دو نفر با هم هماهنگ باشد –یعنی کسانی که کلمات پرکننده را به طور مشابه به کار می برند- ارتباط بهتر و پایدارتری بین آنها برقرار خواهد شد.

آیا او مثل شما صحبت می کند؟ پاسخ به چنین سوالی همیشه ممکن نیست، اما توجه به بعضی جملات و عبارات می تواند ما را پاسخ این سوال نزدیک کند. اگر شما از جملاتی مانند "به نظر من..." یا "بعد..." یا "درست است" استفاده می کنید و او هم متقابلا از آنها استفاده می کند، احتمال اینکه موردتوجه او قرار گرفته باشید زیاد است، زیرا او به طور ناخودآگاه طریقه حرف زدن خود را تغییر می دهد تا با روش صحبت کردن شما همخوانی داشته باشد. 



آیا دروغ می گوید؟

دانستن اینکه آیا او دروغ می گوید یا تنها می خواهد با سیاست پیش برود (حتی به این دلیل که می خواهد ملاحظه احساسات شما را بکند) همیشه سودمند است. آیا واقعا دوست دارد شما را بیشتر بشناسد؟ آیا برای ادامه رابطه تلاش خواهد کرد؟

 
آقایان بخوانند؛ چگونه حرف های یک خانم را رمزگشایی کنیم؟
 


اگر در مورد قصد و نیت خود به طور شفاف صحبت نمی کند نا امید نشوید. به هرحال او هنوز تعهدی نسبت به این ارتباط ندارد، و چنین چیزی در اولین روزهای آشنایی به خودی خود خطری را متوجه ارتباط نمی کند. 

اگر در مورد چیزی دروغ می گوید، ممکن است معذب باشد و احساس راحتی نکند. برای کاهش این مسئله، به جای کلمات خاص از کلمات عام استفاده کنید. از گفتن کلمه "من" بپرهیزید. همین طور ممکن است با صدایی آرام تر از حد معمول صحبت کند چون انسان ها به طور ناخودآگاه دوست ندارند دروغ های خود را فریاد بزنند، بلکه ترجیح می دهند آنها را پنهان نگه دارند. 



چه راهی را برای برقراری ارتباط ترجیح می دهد؟

چیز دیگری که لازم است در روزهای اول آشنایی به آن توجه کنید روشی است که او برای برقراری ارتباط ترجیح می دهد. دوست دارد کتبا صحبت کند؟ مثلا از طریق ای میل یا 
پیامک، یا ترجیح می دهد به طور رو در رو با شما صحبت کند؟ 

اگر ایمیل را ترجیح می دهد، شاید بتوان نتیجه گرفت که  او دوست دارد آنچه را که می گوید بررسی و ویرایش کند. او می خواهد بر آنچه می گوید کنترل داشته باشد و بتواند آنها را تصحیح کند. در واقع چنین گرایشی می تواند نشاندهنده عدم تمایل او به نشان دادن خودِ واقعی اش باشد. او نمی تواند به تماس تلفنی یا حتی چت اعتماد کند چون از گفتن سخنان نسنجیده و زودهنگام می ترسد. البته این لزوما به معنای عدم علاقه یا توجه او به شما نیست، بلکه می تواند نشاندهنده این باشد که او حداقل در حال حاضر دوست دارد فاصله خود را با شما حفظ کند. 

از سوی دیگر، اگر او چت یا تماس تلفنی را ترجیح می دهد، شاید بتوان گفت که به ایجاد صمیمیت بیشتر تمایل دارد. 

با توجه به نکات بالا می توان نتیجه گرفت که برای پیش بینی آینده یک رابطه،  توجه به آنچه یک خانم می گوید و طریقه بیان آن لازم است. ممکن است مکالمه شما با او کم اهمیت و پیش پا افتاده به نظر برسد، ولی لایه های معنایی پنهانی نیز وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند.



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: آقایان , رمزگشایی , خانم , خوشبختانه , روابط , عاطفی , مسائل , دروغ , قصد و نیت , ارتباط ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 307
نویسنده : امیر امرائي

  

 

 

دفترچه مشق <a href="http://tehrankids.com/index.php?do=cat&category=women" _fcksavedurl="http://tehrankids.com/index.php?do=cat&category=women" title="بخش زنان">دختر</a>ک فقیر

 

 

معلم عصبی دفتر را روی میز کوبید و داد زد : سارا...دخترک خودش را جمع و جور کرد ، سرش را پایین انداخت و خودش را تا جلوی میز معلم کشید و با صدای لرزان گفت : بله خانم؟

معلم که از عصبانیت شقیقه هایش می زد ، به چشمهای سیاه و مظلوم 
دخترک خیره شد و داد زد : (چند بار بگم مشقاتو تمیز بنویس و دفترت رو سیاه و پاره نکن ؟ ها؟

فردا مادرت رو میاری مدرسه می خوام در مورد بچه ی بی انظباطش باهاش صحبت کنم )

دختر
ک چانه لرزانش را جمع کرد... بغضش را به زحمت قورت داد و آرام گفت :

خانوم... مادرم مریضه... اما بابام گفته آخر ماه بهش حقوق میدن...  اونوقت میشه مامانم رو بستری کنیم که دیگه از گلوش خون نیاد... اونوقت میشه برای خواهرم شیر خشک بخریم که شب تاصبح گریه نکنه... اونوقت... 

اونوقت قول داده اگه پولی موند برای من هم یه دفتر بخره که من دفترهای داداشم رو پاک نکنم و توش بنویسم... 

اونوقت قول می دم مشقامو بنویسم... 

معلم صندلیش را به سمت تخته چرخاند و گفت : بشین سارا... 

و کاسه اشک چشمش روی گونه خالی شد...



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: دفترچه , مشق , دخترک , فقیر , سارا , معلم , مظلوم , مادر , مدرسه , داستان ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 279
نویسنده : امیر امرائي

 استادی در شروع کلاس درس، لیوانی پر از آب به دست گرفت و آن را بالا برد که همه ببینند. بعد، از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند: ۵۰ گرم، ۱۰۰ گرم، ۱۵۰ گرم.

استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی‌دانم دقیقا وزنش چقدر است. اما سوال من این است اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین‌طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی‌افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین‌طور نگه دارم، چه اتفاقی می‌افتد؟

 

یکی از شاگردان گفت: دست‌تان کم کم درد میگیرد.
- حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟ شاگرد دیگری گفت: دست‌تان بی‌حس می‌شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می‌شوند. و مطمئنا کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند.

استاد گفت: خیلی خوب است، ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟ شاگردان جواب دادند نه.
- پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می‌شود و در عوض من چه باید بکنم؟

شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید.
استاد گفت دقیقا مشکلات 
زندگی هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن‌تان نگه دارید اشکالی ندارد؛ اما اگر مدت طولانی‌تری به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه‌شان دارید، فلج‌تان می‌کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود. فکر کردن به مشکلات زندگی مهم است؛ اما مهم‌تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی‌گیرید و هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می‌شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشی که برایتان پیش می‌آید، برآیید.



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: استاد , حق , مشکلات , زندگی ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 253
نویسنده : امیر امرائي

 در روز اول سال تحصیلى، خانم تامپسون معلّم کلاس پنجم دبستان وارد کلاس شد و پس از صحبت هاى اولیه، مطابق معمول به دانش آموزان گفت که همه آن ها را به یک اندازه دوست دارد و فرقى بین آنها قائل نیست. البته او دروغ می گفت و چنین چیزى امکان نداشت. مخصوصاً این که پسر کوچکى در ردیف جلوى کلاس روى صندلى لم داده بود به نام تدى استودارد که خانم تامپسون چندان دل خوشى از او نداشت. تدى سال قبل نیز دانش آموز همین کلاس بود. همیشه لباس هاى کثیف به تن داشت، با بچه هاى دیگر نمی جوشید و به درسش هم نمی رسید. او واقعاً دانش آموز نامرتبى بود و خانم تامپسون از دست او بسیار ناراضى بود و سرانجام هم به او نمره قبولى نداد و او را رفوزه کرد.

 

معلم مادر عشق زندگی امسال که دوباره تدى در کلاس پنجم حضور می یافت، خانم تامپسون تصمیم گرفت به پرونده تحصیلى سال هاى قبل او نگاهى بیاندازد تا شاید به علّت درس نخواندن او پی ببرد و بتواند کمکش کند. معلّم کلاس اول تدى در پرونده اش نوشته بود: تدى دانش آموز باهوش، شاد و با استعدادى است. تکالیفش را خیلى خوب انجام می دهد و رفتار خوبى دارد. “رضایت کامل”. معلّم کلاس دوم او در پرونده اش نوشته بود: تدى دانش آموز فوق العاده اى است. همکلاسیهایش دوستش دارند ولى او به خاطر بیمارى درمان ناپذیر مادرش که در خانه بسترى است دچار مشکل روحى است. معلّم کلاس سوم او در پرونده اش نوشته بود: مرگ مادر براى تدى بسیار گران تمام شده است. او تمام تلاشش را براى درس خواندن می کند ولى پدرش به درس و مشق او علاقه اى ندارد. اگر شرایط محیطى او در خانه تغییر نکند او به زودى با مشکل روبرو خواهد شد. معلّم کلاس چهارم تدى در پرونده اش نوشته بود: تدى درس خواندن را رها کرده و علاقه اى به مدرسه نشان نمی دهد. دوستان زیادى ندارد و گاهى در کلاس خوابش می برد.

خانم تامپسون با مطالعه پرونده هاى تدى به مشکل او پى برد و از این که دیر به فکر افتاده بود خود را نکوهش کرد. تصادفاً فرداى آن روز، روز معلّم بود و همه دانش آموزان هدایایى براى او آوردند. هدایاى بچه ها همه در کاغذ کادوهاى زیبا و نوارهاى رنگارنگ پیچیده شده بود، بجز هدیه تدى که داخل یک کاغذ معمولى و به شکل نامناسبى بسته بندى شده بود. خانم تامپسون هدیه ها را سرکلاس باز کرد. وقتى بسته تدى را باز کرد یک دستبند کهنه که چند نگینش افتاده بود و یک شیشه عطر که سه چهارمش مصرف شده بود در داخل آن بود. این امر باعث خنده بچه هاى کلاس شد امّا خانم تامپسون فوراً خنده بچه ها را قطع کرد و شروع به تعریف از زیبایى دستبند کرد. سپس آن را همانجا به دست کرد و مقدارى از آن عطر را نیز به خود زد. تدى آن روز بعد از تمام شدن ساعت مدرسه مدتى بیرون مدرسه صبر کرد تا خانم تامپسون از مدرسه خارج شد. سپس نزد او رفت و به او گفت: خانم تامپسون، شما امروز بوى مادرم را می دادید. خانم تامپسون، بعد از خداحافظى از تدى، داخل ماشینش رفت و براى دقایقى طولانى گریه کرد.

از آن روز به بعد، او آدم دیگرى شد و در کنار تدریس خواندن، نوشتن، ریاضیات و علوم، به آموزش “زندگی” و “عشق به همنوع” به بچه ها پرداخت و البته توجه ویژه اى نیز به تدى می کرد. پس از مدتى، ذهن تدى دوباره زنده شد. هر چه خانم تامپسون او را بیشتر تشویق می کرد او هم سریعتر پاسخ می داد. به سرعت او یکى از با هوش ترین بچه هاى کلاس شد و خانم تامپسون با وجودى که به دروغ گفته بود که همه را به یک اندازه دوست دارد، امّا حالا تدى محبوبترین دانش آموزش شده بود.

یکسال بعد، خانم تامپسون یادداشتى از تدى دریافت کرد که در آن نوشته بود شما بهترین معلّمى هستید که من در عمرم داشته ام. شش سال بعد، یادداشت دیگرى از تدى به خانم تامپسون رسید. او نوشته بود که دبیرستان را تمام کرده و شاگرد سوم شده است. و باز هم افزوده بود که شما همچنان بهترین معلمى هستید که در تمام عمرم داشته ام. چهار سال بعد از آن، خانم تامپسون نامه دیگرى دریافت کرد که در آن تدى نوشته بود با وجودى که روزگار سختى داشته است امّا دانشکده را رها نکرده و به زودى از دانشگاه با رتبه عالى فارغ التحصیل می شود. باز هم تأکید کرده بود که خانم تامپسون بهترین معلم دوران زندگیش بوده است. چهار سال دیگر هم گذشت و باز نامه اى دیگر رسید. این بار تدى توضیح داده بود که پس از دریافت لیسانس تصمیم گرفته به تحصیل ادامه دهد و این کار را کرده است. باز هم خانم تامپسون را محبوبترین و بهترین معلم دوران عمرش خطاب کرده بود. امّا این بار، نام تدى در پایان نامه کمى طولانی تر شده بود: دکتر تئودور استودارد.

ماجرا هنوز تمام نشده است. بهار آن سال نامه دیگرى رسید. تدى در این نامه گفته بود که با دخترى آشنا شده و می خواهند با هم ازدواج کنند. او توضیح داده بود که پدرش چند سال پیش فوت شده و از خانم تامپسون خواهش کرده بود اگر موافقت کند در مراسم عروسى در کلیسا، در محلى که معمولاً براى نشستن مادر داماد در نظر گرفته می شود بنشیند. خانم تامپسون بدون معطلى پذیرفت و حدس بزنید چکار کرد؟ او دستبند مادر تدى را با همان جاهاى خالى نگین ها به دست کرد و علاوه بر آن، یک شیشه از همان عطرى که تدى برایش آورده بود خرید و روز عروسى به خودش زد. تدى وقتى در کلیسا خانم تامپسون را دید او را به گرمى هر چه تمامتر در آغوش فشرد و در گوشش گفت: خانم تامپسون از این که به من اعتماد کردید از شما متشکرم. به خاطر این که باعث شدید من احساس کنم که آدم مهمى هستم از شما متشکرم. و از همه بالاتر به خاطر این که به من نشان دادید که می توانم تغییر کنم از شما متشکرم. خانم تامپسون کهاشک در چشم داشت در گوش او پاسخ داد: تدى، تو اشتباه می کنى. این تو بودى که به من آموختى که می توانم تغییر کنم. من قبل از آن روزى که تو بیرون مدرسه با من صحبت کردى، بلد نبودم چگونه تدریس کنم.

بد نیست بدانید که تدى استودارد هم اکنون در دانشگاه آیوا یک استاد برجسته پزشکى است و بخش سرطان دانشکده پزشکى این دانشگاه نیز به نام او نامگذارى شده است!



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: دروغ , معلّم , علّت , مشکل و دانشگاه , نگین , مدرسه , گریه , عشق , نوشتن , خواندن , بچه ,
تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 231
نویسنده : امیر امرائي

 روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران‌‌قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان کم رفت و آمدی می‌گذشت.

ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان، یک پسربچه پاره آجری به سمت او پرتاب کرد. پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد. مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است. به طرف پسرک رفت تا او را به سختی تنبیه کند..

 

پسرک گریان، با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پیاده رو، جایی که برادر فلجش از روی صندلی چرخدار به زمین افتاده بود جلب کند.
پسرک گفت : ”اینجا خیابان خلوتی است و به ندرت کسی از آن عبور می کند، هر چه منتظر ایستادم و از رانندگان کمک خواستم، کسی توجه نکرد. برادر بزرگم از روی صندلی چرخدارش به زمین افتاده و من زور کافی برای بلند کردنش ندارم برای اینکه شما را متوقف کنم، ناچار شدم از این پاره آجر استفاده کنم.”
مرد متاثر شد و به فکر فرو رفت.. برادر پسرک را روی صندلی‌اش نشاند، سوار ماشینش شد و به راه افتاد..

در زندگی چنان با سرعت حرکت نکنید که دیگران مجبور شوند برای جلب توجه شما، پاره آجر به طرفتان پرتاب کنند!
خدا در روح ما زمزمه می کند و با 
قلب ما حرف می زند؛ اما بعضی اوقات زمانی که ما وقت نداریم گوش کنیم، او مجبور می شود پاره آجری به سمت ما پرتاب کند.



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: گریان , ثروتمند , پسرک , مرد , سرعت , پرتاب ,
تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1391
بازدید : 232
نویسنده : امیر امرائي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اميدورايم پس از تمرکز روي مطالب فوق ، رابطه اي که در ذهن داشتيد هماني باشد که خواستيد ، در غير اين صورت بهتراست تجديد نظر کنيد ، بدون شک قطع رابطه ي غلط با وجود وابستگي ، بسيار دردآور است ولي اين درد بيشتر از رنجي نيست که با ادامه اين رابطه مجبور مي شويد تا آخر عمر تحمل کنيد .

 

20- روابط شما طوري بر يکديگر تاثير داشته که اگر با خودتان رو راست باشيد مي بينيد که شما شخصي بهتر و متفاوت نسبت به گذشته هستيد.

19- با گذشت زمان روابط شما مستحکم تر شده است .

18- بين شما انرژي هاي مثبت زيادي است که حس اشتياق به زندگي را افزون مي کند .

17- هميشه در دسترس هم هستيد و مي توانيد روي وجود هم حساب کنيد.

16- نا خود آگاه احساسات و عواطف جنسي خود را نسبت به هم نشان مي دهيد و نه از روي عادت ، در اين حالت است که امنيت روحي ايجاد مي شود و خيال هر دو طرف بابت عدم وجود انحرافات اخلاقي در يکديگر راحت است .علائم عاشق شدن پسران.عشق چیست؟.شناخت عشق وافعی.از کجا بفهمیم پسری ما رو دوست داره؟

15 – عواطف و اميال جنسي شما نسبت به هم بسيار قوي و غير قابل اجتناب است.

14- با گذشت ، فداکاري و بزرگ نکردن اشتباهات يکديگر ، در کنار هم احساس امنيت مي کنيد و هيچ ترسي بابت از دست دادن هم نداريد .

13- احساس مي کنيد که متعلق به هم هستيد ( البته اين حالت نبايد با احساس تحت کنترل بودن يا مالکيت همراه باشد) و ديگران شما را زوجي خوشبخت و جدانشدني مي دانند.

12- براحتي از اشتباهات هم چشم پوشي مي کنيد و دوباره روابط شما به همان نزديکي قبل باقي است .

11- با هم گرم ، قابل انعطاف ،صميمي ، رئوف و دلسوز يکديگر هستيد و و هر دو بر آنيد تا اين اين عواطف هر روز افزون شود.

10- در حفظ صميميت بيشتر رابطه و حل مشکلات زندگيتان در مقايسه با زوج هايي که بدون اين حس و تنها بطور رسمي با هم ازدواج کرده اند ، موفق تر هستيد.

9-در همه حال براي پيشرفت يکديگر تلاش مي کنيد ولي نه در آن حد که هر يک از شما احيانا" استقلال شخصي خود را از دست داده باشيد!

8-هميشه نسبت به او گرايش داريد و اين حس با هم بودن بيشتر و بيشتر مي شود.

7-از اينکه اوقات بيشتري را در کنار هم باشيد لذت مي بريد و از هم خسته نمي شويد !

6- روح و روان يکديگر را با توجهات متقابل ، تحسين ، تاييد و تمجيدها زنده مي کنيد و به اين صورت است که زندگي رمانتيکي را تجربه خواهيد کرد.علائم عاشق شدن پسران.عشق چیست؟.شناخت عشق وافعی.از کجا بفهمیم پسری ما رو دوست داره؟

5-با يکديگر راحت هستيد و احساس غريبي نمي کنيد ، روز به روز شادي و صميميت بين شما بيشتر مي شود.

4-از امور روزمره يکديگر آگاه هستيد و در اين روابط براي هم حس سرزندگي و شادابي روحي را به ارمغان مي آوريد.علائم عاشق شدن پسران.عشق چیست؟.شناخت عشق وافعی.از کجا بفهمیم پسری ما رو دوست داره؟

3-وجود حس تساوي با هم ، به طوري که هيچ کدام از شما دو نفر ، خود را برتر از ديگري نمي داند.

2-در بسياري از موارد با يکديگر هم عقيده هستيد مثل باورهاي فردي ، ارزشها، اهداف و فلسفه ي زندگي .

1-با او بسيار راحت هستيد ، گويي که سالهاست او را مي شناسيد .

يک تمايل و گرايش مفيد چيست ؟ چطور مي توانيد بفهميد که شخص مورد علاقه شما همان کسي است که مي خواهيد ؟!

گرايش بين زن و مرد در نوع خود ميتواند مفيد يا مضر باشد . البته بيشتر ما حداقل يک بار در زندگي تمايل قوي را نسبت به فرد مخالف حس کرده ايم ، خوب! ، اين حس در مورد روابط معمولي شايد بتواند موثر باشد ولي در مورد مسئله ي ازدواج اگر بخواهيم تنها با اکتفا به اين تمايلات و بدون توجه به معيارهاي ديگر روان شناسي ،تصميمي بگيريم ، ويران کننده است ، چرا که نتيجه اي جز رنج ، ترس از آينده ، تحليل انرژي و در آخر ، در فاصله زماني کم دچار افسردگي و سرخوردگي مي شويم ! ، در تنهايي و با صداقت کامل با خود به نکات زير توجه کنيد . مطمئنا" در آخر مي توانيد به اين سوال پاسخ دهيد که آيا شما واقعا" عاشق هستيد يا ... ؟!: .علائم عاشق شدن پسران.عشق چیست؟.شناخت عشق وافعی.از کجا بفهمیم پسری ما رو دوست داره؟

 آيا شما واقعا" عاشقيد ؟! - 20 راه براي تشخيص عشق واقعي



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: شناخت , عشق , گرايش , مفيد , علاقه , زن و مرد , تمايل قوي , زندگي , حس , صميميت , اشتباهات , فداکاري , جنسي , عواطف و اميال , جنسي , عمر ,
تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1391
بازدید : 233
نویسنده : امیر امرائي

 موفقيت در پيشنهاد ازدواج....................... روش های پیشنهاد ازدواح.روشهای ابراز علاقه.از کجا بفهمیم دختری مارو دوست داره؟از کجا بفهمیم پسری مارو دوست داره؟

پيشنهاد ازدواج دادن بي شك يكي از مهمترين و بزرگترين گامهايي ميباشد كه تا به حال برداشته ايد. شما خواهان آن هـستـيد كه در آن لحظه همه چيز عالي و بـه بـهتـريـن نحو پيش رود و از آن مهمتر كه ميخواهيد پاسخ وي مثبت بـاشـد! ايـن نكـات را هــنگام دادن پيشنهاد ازدواج مد نظر

قرار دهيد تا شانس موفقيت شما افزايش يابد:

 1- مطمئن گرديد كه فرد مناسبي را برگزيده ايد: واضح است نه! امــا حـقـيقت امر آن است كه ازدواج چيزي نيست كه بخواهيد بـخاطـر انــگيــزه هــاي آنــي وارد آن گرديد. ممكن است شما ديوانه وار همديگر را دوست داشته باشيد اما اگر هــمسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه، ازدواج شما قطعا زياد دوام نخواهد آورد و يا آنكه ارزشهاي شما با ارزشهاي همسرتان متفاوت باشد. اگر در مورد فردي كه ميخواهيد با وي ازدواج كنيد ترديد داريد، بهتر است بيشتر درباره آن بيانديشيد. روش های پیشنهاد ازدواح.روشهای ابراز علاقه.از کجا بفهمیم دختری مارو دوست داره؟از کجا بفهمیم پسری مارو دوست داره؟

2- مطمئن شويد هر دوي شما آمادگي داريد: پيـش از آنـكه پيـشنهاد ازدواج دهيد درباره آن كه در زندگي بدنبال چه اهدافي ميباشيد، حتــي اهداف 50 سال آينده خود با يكديگر صحبت كنيد. هر چه بيشتر بــا يـكديگر در مــورد آن چـه بــراي شـما حائز اهميت ميباشد گفتگو كنيد بيشتر متوجه آن ميگرديد كه آيا با يكديگر تفاهم و سازگــاري داريـد يــا خير. همچنين بايد از لحاظ مالي آمادگي داشته باشيد. اگر شما قادر نيستــيـد كــه مخارج خود را تامين كنيد، بهتر است نامزدي خود را به تعويق بياندازيد.

روش های پیشنهاد ازدواح.روشهای ابراز علاقه.از کجا بفهمیم دختری مارو دوست داره؟از کجا بفهمیم پسری مارو دوست داره؟

3- از پدر و مادر وي اجازه بگيريـد: شـما ابـتـدا بايد بدانيد كه آيا اگر پـيش از ازدواج با پدر و مادر وي مشورت كرده و اجازه بخواهيد، آنها را خوشنود ميسازد يا خير. ايـن نـكته شـايـد عـجيـب بـــنظر آيد اما شما كه نمي خـواهيد پـدر زن و مادر همسر آيـنـده خود را برنجانيد؟ اين عمل براي آنكه دلشان را بدست بياوريد بسيار موثر خواهد بود.

 

 4- بطريقي پيشنهاد بدهيد كه خوشايند وي باشد: به پيـشنهاد ازدواج هـمچون يك هديه به بانوي زندگي خود بنگريد. آن را بـطريقـي طـرح ريزي كنيد كه باب ميل و سليقه وي بوده و مطابق با شخصيتش باشد. آيا وي رومـانتـيـك اسـت و يـا اهـل تـفريح و شوخ طبعي؟ آيا ميل دارد بطور محرمانه از وي خواستـگـاري كنـيـد و يا روي ديــوار درخـواست خود را بنوسيد؟

 روش های پیشنهاد ازدواح.روشهای ابراز علاقه.از کجا بفهمیم دختری مارو دوست داره؟از کجا بفهمیم پسری مارو دوست داره؟

 5- در باره هديه دادن به وي تصميم بگيريد: بـراي دختـرهـا و زنـان هيچ چيز مبهوت كننده تر از يك هديه غير منتظره و غافلگير كننده حلقه برليان نمي بـاشد. امـا اگـر تـوان مالي شما اجازه اين كار را به شما نميدهد، براي يك حلقه مناسب بودجه شما كفايت ميكند. اما حتما پيش از آنكه حلقه را خريداري كنيد از نوع سليـقه وي اطلاع يابـيد. ايـن كار را ميتوانيد با سوال كردن از دوستان و يا خانواده وي و يـا مشـاهـده نوع جواهرآلاتي كه وي استفاده مي كند انجام دهيد. اما بسياري از دختران تـمايـل دارند هنگام انتخاب حلقه خودشان حضور داشته باشند. بهرحال بايد به خواسته هاي وي احترام بگذاريد.

 

نكاتي ديگر در مورد روش پيشنهاد ازدواج...

 

6- مطمئن گرديد پاسخ وي مثبت ميباشد: هنگاميكه پيشنهاد ازدواج ميدهيد، بـايد مطمئن باشيد كه پاسخ وي "بله" خواهد بود. شما ميباست از قبـل در مــورد ازدواج بـه انــدازه كافي صحبت كرده و كــامـــلا از آن چه طرف مقابل از يك شريك زندگي بلند مدت انتظار دارد، آگاهي يافته باشيد. درست است كه ميخواهيد پيشنهاد ازدواج شــما براي او سورپريز باشد اما نبايد بي مقدمه دست به اين كار بزنيد.

 

 7- افراد زيادي را از قصد و تصميم خود آگاه نسازيد: شـما مـمكن اسـت وسوسه شويد كه قصد خود را با دوستان و خانواده خود در ميان بگذاريد. امـا عـاقلانه تر آن است كه اين خبر را تنها با يكي دو تا ازدوستان و يا نزديكان صميـمــي خود در ميان گذاشته و به آنها اطمينان داشته باشيد كه رازدار و محرم اسرار شما ميباشند.

 روش های پیشنهاد ازدواح.روشهای ابراز علاقه.از کجا بفهمیم دختری مارو دوست داره؟از کجا بفهمیم پسری مارو دوست داره؟

8- پيشنهاد خود را از حفظ نكنيد: صرفنـظر از آنـكه كـجـا و چــگـونــه پــيشنهاد ازدواج مي دهــيد، بايد آن با نهايت صداقت و ابراز عشق حقيقي شما نسبـت بـه وي هـمــراه باشد. از قبل در مورد حرفهايي كه ميخواهيد به او بـزنــيد يادداشت برداريد اما دقيقا آنها را از بر نكنيد. در آن لحظه به وي بگوييد كه چرا وي يـك فرد استـثـنايي بـوده و چـرا شما خواهان آن ميباشيد كه باقي عمر خود را با وي سپري كنيد. بـايـد جملات شما از دلتان برآيد او ميخواهد با يك مرد ازدواج كند و نه يك ربات!

 

9- مكان و زمان مناسب را بيابيد: مكاني كـه پيـشـنهاد ازدواج مـي دهـيد مي تواند: رسـتوران، پارك، سينما و يا لب دريا باشد.اما بهتر است مكاني انتخاب گردد كــه بــراي هر دوي شما خاطره انگيز بوده و شما را به ياد خاطرات گذشته بيندازد. فـاكتور زمان نيز بسيار مهم مي بـاشــد اگر وي شرايط سختي را سپري مي كند، اگر خسته و يا گرفتار دغدغه هاي شخصي و شغلي خود ميباشد و يا آنكه از دست كسي عصبـانـي اسـت، زمان مناسبي براي اين كار نميباشد.

 

10- او را دستپاچه نكنيد: شما ممكن است بخواهيـد پيـشنـهاد خود را براي جهانيان فرياد بزنيد و يا حداقل براي همسايگان مجاور خود! امـا مـراقب باشيـد اشـتـياق بـي حد شما كار دستتان ندهد. اگر وي شخص درونگرا بوده و از آن كه مـركز تـوجـه ديـگـران واقع گرديد بيزار ميباشد، بهتر است اين كار را بطور خصوصي با وي در ميان بگذاريد.

 

11- انتظار همه نوع پيشامدي را داشته باشيد: صـرفنـظر از هـمـه نقشه ها و طرح ريزي ها، امكان دارد امور دقيقا آن طوري كه شما و يا وي تصور ميكرديد پيـش نرود. خود را براي واكنشهاي احتمالي آماده كنيد.او مـمكن است دستپـاچـه شـده و يا هيجان زده گـردد و يـا آن كه كاملا آرام و بي تفاوت باقي بماند. وي ممكن است بگويد: "بله-خيـر" و يــا "شايد". شمـا مـمكن است تصور كنيد وي را كاملا مي شناسيد امـا از پـيـش داوري و آنكه پاسخ وي چگونه خواهد بود پرهيز كنيد چون ممكن است مايوس گرديد.

 

 12- اگر پاسخ وي منفي بود مايوس نشويد: هـمـواره احـتـمال آن كـه وي "نه"بگويد وجود دارد. اما دلسرد نشويد با او صحبت كنيد و علت عــدم آمـادگـي وي را جـويا گرديد. وي ممكن است تـنـها بـه زمـان بـيشتـري نـيـاز داشتـه بـاشـد و يا آن كـه اصلا وي دختر مناسبي براي شما نباشد. اگر اين طور باشد بهتر است همين حالا پي بـه آن بـبـريد تا آنكه پس از ازدواج.

 

13- خيلي زود و يا خيلي دير پيشنهاد ندهيد: زمـان معـيـنـي براي پيشنـهاد ازدواج وجود ندارد اما بهتر است پس از تنها گذشت 2 هفته از آشنايي خـود بـا وي پـيشـنــهاد ازدواج ندهيد! زمان پيشنـهاد ازدواج هنـگامي اسـت كـه شـمـا بـــراي مــدتــي كافي به يكديگر متعهد شده باشيد. همچنين زياد وقت را تلف نكنيد شجاع باشيد و حـرف دلتان را بزنيد. اگر هم خيلي هم كمرو مي باشيد، مي تـوانـيد پيــشنهاد خود را در قالب نامه براي دختر مورد علاقه خود ارسال كنيد.



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: موفقیت , ازدواج , يشنهاد , قصد و تصميم , اطمينان , دختران , مناسب , پدر , مادر , مالي , نامزد , مورد علاقه ,
تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1391
بازدید : 257
نویسنده : امیر امرائي

 فكر كنم پسرها قبول دارند كه يكي از پر استرس ترين موقعيتها، وقتيه كه مي خوان به دختری ابراز علاقه کنن یا پیشنهادازدواج بدن، شايد علتش ترس از دماغ سوخته شدن ِ. گاهي اين هيجان اينقدر شديد ِ كه رفتارتون غير عادي مي شه. باور كنين حتي ” تام كروز “ و ” براد پيت “ هم ممكن پس زده بشن. هيچ كس نمي تونه براي همه خواستني باشه. اين خيلي طبيعيه اگه دختري عاشق يكي ديگه هست، شما رو تحويل نگيره و خوب، بعضي دخترها از پسرهاي قد بلند و بلوند خوششون مياد، اين هيچ ربطي به نخواستني بودنتون نداره، اگه شما متوسط و سبزه هستين. نكته كنكوريش اينه كه اصلا اين پس زدنه دخترها رو شخصي تلقي نكنين و اجازه ندين اين ترس مانع رسيدنتون به هدف! بشه. در مقابل، روي سيگنالهاي مثبتي كه به سمتتون مياد تمركز كنين، اينطوري مي تونين چراغ ِ قرمز رو از سبز تشخيص بديد...

چطور ابراز علافه کنیم؟شناخت دختر.صحبت تلفنی با دختر.چگونه دوست پسر پیدا کنیم

درجه علاقه مندي افراد از 51% تا 100% مي تونه متغيّر باشه. در اولين ديدار بايد نشانه هاي مثبت، كه علاقمندي ِ بالاي 80% رو نشون ميدن، ببينين وگرنه داريد وقت و انرژي تون رو تلف مي كنين و ممكن نتيجش همون بشه كه ازش مي ترسين. اين رو هم بگم كه حداكثر كاري كه دخترها ممكن انجام ِبدن، فرستادن سيگنالهاي مثبتِ، اگه ”حركت اول“ رو شما انجام ندين، با هم به جايي نمي رسين. اين ”حركت اول“ دل بيشتر دخترها رو خون كرده، بس كه سيگنال مثبت فرستادن، ولي انگار بعضي پسرها منتظرن تا ”حركت اول“ رو هم دخترها انجام ِبدن، كه ديگه توقع زياديهِ! هر كسي كار خودش... وقتي نشانه هاي نيك رو مي بينيد ديگه منتظر چي هستين؟ نداي آسماني؟ من نشانه هاي مثبت رو مي گم، فكر كنم كافي باشه. از عدم يا عكس اونها، نشانه منفي رو نتيجه بگيريد. 

اولين نشانه مثبت رو در چشم ها مي تونين ببينين. منظورم تماس چشمي يا نحوه نگاهش نيست. خيلي فيزيكي تر از اينها، خود چشم رو مي گم. 3 تا نكته جالب توي چشمها هست. اول اينكه، مردمك چشم شما، با ديدن كسي كه دوستش دارين باز مي شه، انگار به طور ناخودآگاه مي خواد هر چي بيشتر و بهتر، اون رو ببينه. نكته دوم كه جلب تره اينه كه، وقتي مردمك چشمتون بازه، به نظر طرف مقابل، جذابتر مي رسين. نكته سوم رو خودتون نتيجه بگيرين. يك ارتباط دو طرفه بوجود مياد. وقتي كسي كه دوستش داريد رو نگاه مي كنين، بدون اينكه بدونين، مردمك چشمتون عكس العمل نشون ميده، اگه مي خواهيد اين پيام رو توي چشم ديگري ببينيد، يادتون باشه كه اون هم داره همين رو توي چشمتون مي بينه. البته تاثير نور شديد محيط يا تاريكي هم موثر ِ، پس نبايد به همين يك نشانه اكتفا كنين. اين فقط مي تونه اولين نشانه باشه.

 چطور ابراز علافه کنیم؟شناخت دختر.صحبت تلفنی با دختر.چگونه دوست پسر پیدا کنیم

من شخصأ نمي خواستم وارد جزئيات بشم. هنوز هم چنين قصدي رو ندارم. اما در مورد تماس چشمي، خيلي از من سؤال كردند براي همين چند تا نكته به اونچه كه گفتم اضافه مي كنم، اميدوارم مؤثر باشه. يادتون باشه كه نگاه اول جز اينكه حلال ِ، ممكن كاملأ تصادفي پيش بياد، كه دراينصورت كوتاه ِ و بعدش جهت حركت چشم كاملأ دور مي شه و ديگه بر نمي گرده. اما وقتي كه نگاه پايين مياد و دوباره تماس چشمي برقرار مي شه دو حالت داره: يا اون نگاه دقيقأ به سمت شما نيست و هدف اصلي پشت سرتون ِ يا با شما كار دارن. البته لازم نيست دنبال هدف اصلي پشت سرتون رو نگاه كنين... كافيهِ كمي جابجا بشيد، اون چشمها، هر جا كه باشين دوباره پيداتون مي كنن. گاهي يك تماس ِ (حداكثر) 5 ثانيه اي مي تونه مثل چسب رازي عمل مي كنه، اما قبل از اتمام وقت، لبخند يادتون نره. اگه دندوناتون هنوز نريخته مي تونين اونها رو هم نشون بديد اما نه ديگه همشون رو، كه اين تصور پيش بياد كه مي خواين گازش بگيرين. اشتباهي كه بعضي از پسرها مي كنن، بعد از تماس چشمي، نگاهشون رو متوجه بقيه قسمتها ! مي كنن. اين بدترين كاره، اون هم وقتي نگاهتون ديده مي شه. وقتي چشمهاي طرف، باز و آماده تماس چشمي ِ مثل اينه كه دستش رو براي دست دادن جلو آورده باشه، شما در عوض چي كار مي كنين؟...

حتما شما هم دخترها رو در حالي كه با موهاشون، لباس، گردنبند و... بازي مي كنند ديديد، يا پسرهايي كه توي موهاشون دست مي كشند... همه پيام ”به من بيشتر توجه كن“ براي شما مي فرستند. در حالت نشسته، وقتي پاها روي هم و به سمت طرف مقابل قرار بگيرن، پيام ” من دارم به تو توجه مي كنم “ مي فرستين. اگه اون لبه صندلي نشسته، يا پاها شو به سمت در قرار داده، بهتره صحبتتون رو ادامه ندين احتمالا مضطربه و بدش نمياد بلند شه بره. هرچند به نظر حسابگرانه مياد اما همه اين كارها رو كاملا ناخودآگاه انجام مي ديم.چطور ابراز علافه کنیم؟شناخت دختر.صحبت تلفنی با دختر.چگونه دوست پسر پیدا کنیم

يكي از نقاط توجه افراد، دستها هستند. محل قرار گرفتن دست روي بدن توجه همه رو به اون قسمت جلب مي كنه... پس خيلي مواظب دستهاتون باشيد. اگه يك لكه روي لباستون افتاده و ميخواهيد همه دنيا ببيننش مدام دستتون رو روش بكشيد.

اگه دختر هستيد توصيه مي كنم پاهاتون رو مثل پسرها باز قرار نديد. البته ميل خودتونه، اما اين جذابيتتون رو كم مي كنه. نشستن و ايستادن با پاهاي باز در پسرها اعتماد به نفس و كنترل شرايط رو نشون مي ده و با پاهاي بهم چسبيده، به نظر مي رسه در لاك دفاعي فرو رفتيد. در دخترها عكس اين حالت هست. پاهاي بهم چسبيده و متمايل، جذابيت دخترونتون رو بيشتر مي كنه و نشون مي ده كه به خودتون و شرايط تسلط داريد حالا اگه همه خواستيد مثل هم بشينيد، پاهاتون رو به سمت دوستتون، روي هم بندازيد اما تكون نديد... تكون دادن مداوم دست يا پا، ايجاد سروصدا، آسيب زدن به چيزهايي كه دور و بر شماست، خراشيدن اجسام، حكاكي، شكستن شاخه گياهان، كثيف كردن طبيعت يا محيط كار، همه شونه عصبيت، كلافگي، بي حوصلگي و بي ملاحظه بودن شماست. چطور ابراز علافه کنیم؟شناخت دختر.صحبت تلفنی با دختر.چگونه دوست پسر پیدا کنیم

 

يكي ازمهمترين پيامها لحن، بلندي و آهنگ صدا هست، خصوصا از پشت تلفن كه شما ”پيام تن“ رو نمي بينيد. من نمي تونم كمك زيادي دراين مورد به شما بكنم. اين شما هستيد كه بايد به آواي صدا گوش بديد و اون رو با آنچه كه قبلا در حالات مختلف شنيديد مطابقت بديد و خوب، مسلم كه صدا هرچه صاف تر، بدون لرزش، آرام و با فراز و نشيب باشه، بيشترين تاثير رو بر شنونده مي گذاره. لحن صدا مي تونه خيلي بيشتر از كلماتي كه بكار ميره بيانگر روحيه و احساس افراد باشه، اگه دقت كنيد مي تونيد جديت، عصبيت، عجله، دلخوري، محبت و خيلي چيزاي ديگه رو از صداي افراد تشخيص بديد...



:: موضوعات مرتبط: عشق جوان , ,
:: برچسب‌ها: ابراز علافه , علافه , مثبت , سيگنال , فكر , دخترها , علاقه مندي , تلفنی , شناخت دختر , صحبت تلفنی با دختر , چگونه دوست پسر پیدا کنیم , عكس , پسرها ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 83409
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com